איך מפסיקים לעשן

• שלב ראשון: הכרה בבעיה – על האדם להכיר בכך שהוא מכור לסיגריות. מתמכרים נוטים להתכחש לכך שהם מכורים. מכיוון שהעישון הוא הרגל נפוץ, ואינו מתויג כמשהו מחוץ לנורמה, קל להתכחש לבעיה.

• שלב שני: החלטה ומחויבות להפסיק לעשן – על האדם לקבל החלטה מחייבת להיכנס לתהליך גמילה מעישון. התהליך לא קל, ומעורר קשיים פיזיים, חברתיים, ונפשיים, ועל המכור להיות מודע לקושי ומחויב למאמץ על מנת שהתהליך יעבוד.

• שלב שלישי: מסגרת תומכת – מציאת המסגרת המתאימה שתתמוך בנגמל, תחזק ותכיל אותו, ועם זאת תדרבן אותו להתמודד בהצלחה עם הפסקת העישון. בקוויט טים תהליך הגמילה מתבצע בקבוצה, כאשר כל אחד מחברי הקבוצה נתמך ומועצם בכוחו של המעגל.

לפרטים צרו עמנו קשר ע"י מילוי טופס הצור קשר